Subject: FW: Saku vald, Tagadi tee 7 mahasõidu projektist
From: "Marje-Ly Rebas" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Feb 2024 11:45:30 +0200

Tere, Anne

Palun registreeri, 7.1-1/23/2305-2 jätkutöö, ristumiskoha projekti 
kooskõlastamine

Parimate soovidega

Marje-Ly Rebas

Peaspetsialist

Planeerimise osakond kooskõlastuste üksus

Tel 5858 1095

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Ringtee 4 / 72720 Paide / Transpordiamet

From: Pärt Põltsam <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 6, 2024 10:46 AM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>
Subject: Re: Saku vald, Tagadi tee 7 mahasõidu projektist

Tere

mul jäi see vastuskiri kahe silma vahele.

parandasin märkustele vastavalt projekti ära.-muudatused ainult 
seletuskirjas.

projekt manuses.

jään tagasisidet ootama.

suur tänu.

OÜ Mastlop

Pärt Põltsam

Tegevjuht/Projektijuht

 tel:  5624 2634

Kontakt Marje-Ly Rebas (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval N, 28. 
detsember 2023 kell 19:13:

Lp Pärt Põltsam

OÜ Mastlop

Palun projekti „Tagadi tee 7 kinnistule mahasõidu projekt. Põhiprojekt“ (töö 
nr 23007) korrigeerida järgnevate märkuste alusel.

1.	Nähtavuskolmnurgad seletuskirja osas 4 ja joonisel on erinevad, palun 
ühtlustada.
2.	Mulde nõlvus 1:2 ei ole reaalne, tegemist on tasase maapinnaga.
3.	Projektis võib viidata 2022. aasta liiklussagedusele (260 autot).

Parimate soovidega

Marje-Ly Rebas

Peaspetsialist

Planeerimise osakond kooskõlastuste üksus

Tel 5858 1095

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Ringtee 4 / 72720 Paide / Transpordiamet

From: Pärt Põltsam
Sent: Tuesday, December 5, 2023 2:33 PM
To: Hans Keskrand <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Subject: Re: Saku vald, Tagadi tee 7 -mahasõidu projekti kooskõlastuse 
küsimine

Tere

saadan korrigeeritud mahasõidu projekti uuesti üle vaatamiseks.- Saku vald, 
Tagadi tee 7 -mahasõidu projekti

projekt manuses.

jään tagasisidet ootama.

kena päeva

OÜ Mastlop

Pärt Põltsam

Tegevjuht/Projektijuht

 tel:  5624 2634

Kontakt Hans Keskrand (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval K, 22. 
veebruar 2023 kell 13:19:

Tervist.

Projekt ei ole veel kooskõlastamiseks terviklik ning vajalik on sisse viia 
parandused projektis esinevatele puudustele.

1.        Ei ole eluliselt usutav et ristumiskoha ööpäevane liiklussagedus 
on 5-7 sõidukit ööpäevas. Tegemist on muuseumiga, kuhu kavandatakse 
kinnistule sõiduauto 13 parkimiskohta. Kelle jaoks kavandatakse 2-3 korda 
rohkem parkimiskohti?

2.	Nähtavuskolmnurgad ei ole esitatud normide/juhendi kohaselt. Esitatud 
pole liitumisnähtavust.
3.	Liiklusmärgi nõuded projektis käsitlemata. Suurusgrupp, peegeldusnõuded 
jms.
4.	Kuidas kaitstakse mahasõidu all olevaid tehnovõrke? Ristumiskoha alla 
jäävate tehnovõrkudel tuleb rakendada Transpordiameti juhendi kohased nõuded 
ning näha ette nende kaitsmine. 
https://transpordiamet.ee/media/2763/download
5.	Selgitada välja mahasõidu alla olevate tehnovõrkude valdajad ning küsida 
nende käest nõuded või kooskõlastused projektile.

Lugupidamisega

Hans Keskrand

Peaspetsialist

Projekteerimise osakonna taristu kooskõlastuste üksus

+372 59 819 102

Teelise 4 | 10916 Tallinn | <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

 From: Pärt Põltsam < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, January 30, 2023 12:57 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Saku vald, Tagadi tee 7 -mahasõidu projekti kooskõlastuse küsimine

 Tere

käesolevaga esitan projekti kooskõlastamiseks.

OÜ Mastlop

Pärt Põltsam

Tegevjuht/Projektijuht

 tel:  5624 2634